Valvojat: alat, katariina2
tuulia 37 kirjoitti:Tutustuin turkissa hollantilaiseen mieheen, on komea, kohtelias, reipas, urheilullinen, esiintymishaluinen ja kiinnostunut minusta. Olen aivan pyörällä päästäni, mitä teen ? Tuleeko suuria kulttuurisia vaikeuksia ? -pitääkö lopettaa tykkänään vai kannattaako tutustua ?![]()
Hän on 10 v nuorempi, että tälleen maailman trendiä noudatellen...Olen ymmärtänyt että ovat hyvin sopeutuvaista kansaa..matka vain on tuhottoman pitkä välillämme...
Anonymous kirjoitti:Aina kannattaa kokeillajos pieleen menee niin ainakin olet kokemusta rikkaampi
![]()
Itse asun jo 16 vuotta Hollannissa hollantilaisen mieheni kanssa ja katunut en ole ikinäElikkä seikkailuun vain katso mitä tuleman pitää
Mun mielestä Hollantilaiset miehet ovat aivan ällöjä!!!!
Anonymous kirjoitti:Mun mielestä Hollantilaiset miehet ovat aivan ällöjä!!!!
No kerroppa, mikä suomalaisissa miehissä muka on parempaa kuin hollantilaisissa?
Muuten oon sitä mieltä, että ei pidä yleistää. Paskapäitä riittää joka maahan, mutta löytyy hyviäkin yksilöitä joka joukosta. Valitettavasti ne hyvät vaan yleensä on jo varattu.
Kuhan piruilen.
Ei oo kyse suomalaisten ja hollantilaisten äijien vertailusta.![]()
En vaan oo tavannu mielenkiintoista hollantilaista miestä. Eikä kiinnostakkaan sillä mun mielestä hollantilaiset äijät on vaan *piip* !!!!!!
Sasha kirjoitti:Ei oo kyse suomalaisten ja hollantilaisten äijien vertailusta.![]()
En vaan oo tavannu mielenkiintoista hollantilaista miestä. Eikä kiinnostakkaan sillä mun mielestä hollantilaiset äijät on vaan *piip* !!!!!!
mies ottaa perskännit joka viikonloppu ja kotiin tullaan ku ehditään (kyse suomalaisista miehistä)
Paluu Loma Hollannissa/ Belgiassa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa
|
|
|
|