Treffit Utrechtiin

Treffit Utrechtiin

ViestiKirjoittaja Noora » La Loka 30, 2004 3:45 pm

Mulla olis kymysys teille, että olisitteko kiinostunut tehdä treffit jonnekin kahvilaan Utrechtiin?

Sinne voi kokoontua Suomalaiset tai muut joilla on yhteyksiä Suomeen. Tarkoitus on saada ennemän nuorempia liikeille. Mutta tietysti kaikki ikäiset saa tulla :wink: !!

Jos tykkäät ideasta, niin ilmoittele tähän. Niin minä sitten katson mitä voitais järjestää sinne!

T. Noora
Noora

ViestiKirjoittaja katariina2 » Su Marras 07, 2004 9:50 pm

Täällä löytyy kiinnostusta :D

(kata 25v.)
katariina2

ViestiKirjoittaja Minna » Su Tammi 16, 2005 12:14 am

Moi!!

En tieda lukeeko tta enaa kukaan, asun itse Arnhemissa, mutta olis kiva valilla tulla Utrechtiin. Joten jos olette jotain jarjestamassa. tulen mielellani mukaan! Olen kyllakin 33v. nori, mutta en mikaan kalkkis.. Joten lukeudun viala "nuoriin" toivon..

T. Minna
Minna

utrecht

ViestiKirjoittaja Heini » Su Tammi 16, 2005 9:16 pm

Hei,
muutan hollantiin helmikuun lopulla leideniin,eli ei kovin kaukana utrechtista ja olisi mukava tavata muita suomalaisia lahistolta!etta jos jotain keksitte ilmoittakaa,niin kylla kiinnostusta loytyy lahta mukaan.olen kaksikymppinen tyttönen helsingista :P
Heini

ViestiKirjoittaja Shola » Ma Tammi 17, 2005 9:51 pm

Hei mutta tulkaa kaikki tanne Alpheniin Naistenpaiville! Ma asustelen itte taalla ja sehan olis hyva tekosyy lyottaytya kimppaan (vaikkei sitten Naistenpaivat kiinnostaiskaan). Taa on niin keskeisella sijainnilla, Heini muuten ihan Leidenin vieressa :D

Ma olen itte 30 v ja kalkkeutuminen kaaaaaaukana :wink: Niin ja muutenkin voi ottaa yhteytta jos joku haluaa!
Shola

ViestiKirjoittaja Minna » Ti Tammi 18, 2005 2:13 am

Moi kaikki!!

Pitaisko sitten suunnitella jotain tapaamista, vaikka sinne Alpheniin, missas se oikein onkaan.. hehe. Tai vaikka Utrechtiin, jos joku siella jonkun paikan tietaisi? Tai Amsterdamiin, aina kiva paikka, asuin siella 6,5 vuotta.

Koska teille sopisi, viikolla vai viikonloppuna paremmin?
Mulla itsellani on torstai-illat aikas varattuja, jos en ole toissa, niin sit on viinikurssi.. Eikohan me joku paivamaara saada sovituksi mika kaikille sopisi?

Mutta ilmoitelkaahan, ja laittakaa ideoita. :D

Terkuin, Minna Arnhemista
Minna

Tapaamisesta

ViestiKirjoittaja marika » Ti Tammi 18, 2005 6:09 pm

Ehdottoman hyvä idea,
itsekin olen mukana, jos saadaan yhteinen aika sovittua!
Olen enää pari päivää Suomessa, joten matkakuume jo kurkistaa. :D

Asun pian Maastrichtissa, joka taitaa olla teistä aivan toisella suunnalla, mutta uskon voivani järjestää asiat siten, että pääsen töiltäni lähtemään.
Omasta puolestani jokin la tai su olisi sopivin ja helpoin järjestää. Mitenkäs teille muille sopisi? Ja missä kuussa?
- - - - - - - -
Etätöitä tehden opiskelijavaihdossa olevan miehen mukana Maastrichtissa 1/05-7/05
marika

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Tammi 18, 2005 9:03 pm

No mulle kay itseasiassa milloin vaan mutta siis viikonloppuhan olis varmaan katevin. Ja jos joku tulee kauempaa niin meilla on tilaa yoksi muutamalle jos ei muuta ratkaisua ole.

Alphenissa ei kyllakaan ole oikeestaan mitaan menomestoja :roll: eli jos ne kiinnostaa niin sitten kannattaa treffata jossain muualla. Mutta taalla on esim ihan kivoja ravintoloita. Ehdotuksia peliin, olen kylla valmis matkustamaan muuallekin!

Olisko alustavasti vaikkapa maaliskuu OK?
Vieras

ViestiKirjoittaja Shola » Ti Tammi 18, 2005 9:05 pm

Vieras? Siis minahan se... :oops:
All I ask is the chance to prove that money cannot make me happy. - Lauris -
Shola

ViestiKirjoittaja Vieras » La Tammi 22, 2005 2:27 am

Halloota!!

Niin, viikonloppu olis varmaankin katevin, koska viikolla ei ehka jaksa enaa toiden jalkeen lahtea matkustelemaan junalla..

Missas me sitten tavattaisiin, mina tulen Arnehmista ja Marika (jos tulee mukaan) Maastrichtista, ja Heini Leidenista, muut? Hmm.. Pitaa miettia asiaa.
Maaliskuu on ok, pitaisko sitten vahan lahemmin sopia tarkemmin ajasta ja paikasta?

Hauskaa viikonloppua kaikille! :D

Minna
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » La Tammi 22, 2005 6:13 pm

luulen etta olisi ihan kannattavaa vahan lahempana tuota ajankohtaa ilmoitella tarkemmin.ja viikonloppu on varmasti paras aika,koska viikolla menee sitten taas niin myohaan,niinkuin todettu..
ja paikasta hmm..mikas nyt olisi silla tavalla helpoin ja ettei kenekaan tarvitsisi ihan kauheaa matkaa matkustaa tapaamiseen??Mutta Utrecht on kiva ja kaunis paikka,eika se ainakaan ole mahdottoman kaukana Leidenista.
palataan aiheeseen lahempana :) :)

Heini
Vieras

treiffailusta

ViestiKirjoittaja Tini » Ke Tammi 26, 2005 12:16 pm

Olisin kans kiinnostunut täältä nijmegenista lähtemään jonkinlaiseen yhteisviettoon!!
Tini

Heippahei!

ViestiKirjoittaja sanna » Ke Tammi 26, 2005 6:34 pm

Minä myös lähden mielelläni mukaan!!
Haagista tulisin.
sanna

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Helmi 01, 2005 3:16 pm

Minä tulen mukaan Leidenistä, kunhan kysessä ei ole 5. tai 6.3. tai 11.3. Ja Heini, kun tulet, niin olaan yhteyksissä. Tarvitko Leiden-opastusta?
Vieras

ViestiKirjoittaja Spoon » Ke Helmi 02, 2005 1:36 am

Kas kun sattumalta loysin tammosenkin forumin :)

Jos jotain tekemista, tapaamista tai muuta mukavaa olette jarjestamassa, niin voisin tulla minaki mahdollisesti mukaan, Hilversumista.
Spoon

Seuraava

Paluu Tapahtumia & Menovinkkejä